♥ دل خســــــــــــته♥

 

خاطرات را باید در وقت رفتن بدهند با خودشان ببرند ، کاری نمی کنند !

فقط لحظه به لحظه نابودیت را ضمانت میکنند...!
 
یه مدتی دیگه آپ نمی کنم .....
 


نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت13:23---17 بهمن 1391
... سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگم
منم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر اگه مارو قابل دونستین لینک کنین
.بازم بهت سرمیزنم خوش وموفق باشی.منتظرحضورگرمت هستم.
www.Shabhayeporkhatereh..loxblog.comآدرس


Daniel
ساعت19:58---13 تير 1391
سلام
بعد از مدتها دوباره آپ كردم
ازت ميخوام حتما حتما حتما بياي دوست عزيز ...
www.mr-parkour.com


نسرین
ساعت10:57---27 اسفند 1390
مهدیه چی شده عزیزم؟
نمیخوام فضولی کنم ولی اگه دوست داشتی باهام حرف بزن خانومی
مراقب مهدیه جان ما باش
اگه ندیدمت جلو جلو عیدت مبارک


rasool&sohila
ساعت8:05---25 اسفند 1390
چتـــرت را ببـند ..

سـری بـه کلـبه ی بـــارانـی ام بــــزن ..

کمــی زیــــر ِ بـــاران ِ دیـــدگـانــم خـیس شــو !

و اگـــر مجــالـی بــــرای ِ همـنـوایــی بــود

کـمی بـا من ،
هـــمـنـوا شــــو ..


Head Girl
ساعت21:10---17 اسفند 1390
چـــــــــرا یه مدتی اپ نمیکنی؟ 20-3 روزه همش سر میزنم نیستی

باو چته تو انگار رو فرم نیستی هاااا


امیررضا
ساعت20:42---17 اسفند 1390
درود. وبلاگت خوب بود بهترم شده. مطالب جالبی گذاشتم حتمآ بیا بخونشون شاید خوشت بیاد. پس منتظرم بدرود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,ساعت 19:47 توسط mahdiyeh gh| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت