♥ دل خســــــــــــته♥

ای خـــــــــــــــــــــــــدا دلم گرفته

نمی دونی چقدر غـــــــــــــــــــریبم

هرکی اومد تو دنــــــــــــــیا یه جوری داده فریبم

ای خـــــــــدا تنها ترینم

حــــــــــــــتی سایه هم ندارم

توی این غــــــــــــــــروب پاییز مثل ابر نم نم می بـــــــــــــارم

 



نظرات شما عزیزان:

نداتنها
ساعت10:49---10 آذر 1390
عاليـــــــــــــــــــــه.
پاسخ:ممنونم عزیزم:)


ana
ساعت12:09---4 آذر 1390
با وجود داشتن خدای مهربون هیچ وقت تنها نیستی
پاسخ:آره ولی.....:|


m4h54
ساعت11:51---4 آذر 1390
من خدا را دارم...



کوله بارم بر دوش..



سفري مي بايد...



سفري بي همراه...



گم شدن تا ته تنهايي محض...



سازکم با من گفت



هرکجا ترسيدي!از سفر لرزيدي!



تو بگو از ته دل من خدا را دارم..



من خدا را دارم..



من سازم چنديست...



که فقط با اوييم...



غوصه نخور آجی پاسخ:باجه:(


مریم حیدری
ساعت18:53---30 آبان 1390
سلام به مهدیه عزیزم

گلم وبلاگ پر محتوایی داری

عزیزم اگر با تبادل لینک موافقی خوشحال میشم

منتظرت هستم

میبوسمت

پاسخ:;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:,ساعت 18:25 توسط mahdiyeh gh| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت