♥ دل خســــــــــــته♥

 

سلام....

یه مدتی حالم خوب نبود طول کشید با خودم کنار بیام ولی....

به یادتون هستم ...

شرمنده اگه بی معرفتم... جبران می کنم....

کوتاه مثل همیشه عادت کردم حرفام بمونه تو دلم ....



نظرات شما عزیزان:

Aloneboy
ساعت14:57---16 آبان 1390



سلام











درسکوتي که دلت دست دعا باز نمود ، ياد ما باش که محتاج دعائيم هنوز








. . . . . . . . . . . . . $$$


. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$


. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$


. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$


. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$


. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$


. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$


. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $


. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $


. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$


. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $


. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$


$$$$$$$. . . . . . . . .$$$


.$$$$$$$. . . . . . . . $$


. $$$$$$. . . . . . . . $$


. .$$$. . $. . . . . . .$$


. . . . . . .$. . . . . $$


. . . . .$$$.$. . . .$$


. . . $$$$$. .$. .$$


. . .$$$$$$. . . $$


. . .$$$$. . . . $$


. . .$$. . . . . .$$


. . .$. . . . . . $$


. . . . . . . . . $$


. . . . . . . . .$$





زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم . . .





عیدتان مبارک



پاسخ:عید شما هم مبارک


Mr.Parkour
ساعت2:32---16 آبان 1390
www.mr-parkour.com آپ شد...

خوشحال میشم سر بزنید


farshid
ساعت15:18---13 آبان 1390
سلام هنوز حالتون بهتر نشد ؟ من منتظرم بیاین پیشم یا حداقل یه پست جدید بزارین . راستی آدرس وبم عوض شده واست گذاشتم .
پاسخ:میام پیشت مستر ولی نظر نمی تونم بزارم :(


farshid
ساعت22:29---9 آبان 1390
مهدیه خانم سلام سلامی سبز
بسیار خوشحال شدم به وب من سر زدید منم از مطالب وب شما استفاده کردم یه خواهش میشه خوشحالتر باشید ؟ و یه سوال تبادل لینک کنیم ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:,ساعت 16:33 توسط mahdiyeh gh| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت