♥ دل خســــــــــــته♥

روحم میخواهد برود یک گوشه بنشیند پشتش را کنـــد به دنیا
پاهایش را بـغل کنــد و بلنــد بلنــد بگویـــد :
من دیگـــر بازی نمیکنم چقدر جر میزنی...

 



نظرات شما عزیزان:

دختــــــر شب
ساعت23:41---4 آذر 1390
سلام

مطالبتئن قشنگه

میلینکممممپاسخ:مرسی عزیزم:)


Aloneboy
ساعت10:53---6 آبان 1390
غریب آمده بودم غریب خواهم رفت

نچیده سیب به رویای سیب خواهم رفت



میان بوسه طنابی به دار می بافند

به گونه با گل سرخ فریب خواهم رفت



صدای خواب براحساس شهر می پیچید

وگفت با دل من بی نصیب خواهم رفت



ومرگ سهم تمام حیات حـّوا بود

اسیردست رسوم عجیب خواهم رفت



به شوق باغ پراز یاس های شهرقدیم

ازاین بهاردروغین نجیب خواهم رفت



اگرچه گریه براین شهرجرم زندان داشت

میان همهمه هاعن قریب خواهم رفت



زمان کوچ شد افسوس،دست من خالیست

غریب آمده بودم غریب خواهم رفت



اپ کردم منتظره نظرتم.



جونه من به روحت بگو به منم سر بزنه

خیلی کم پیداییا!!!!!!!!!




پاسخ:قشنگ بود....شرمنده نکن حالا منو تو دیگه میام پیشت مستر جان


amirkhan
ساعت1:03---24 مهر 1390
سلام

پاسخ:علیک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390برچسب:,ساعت 19:21 توسط mahdiyeh gh| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت