♥ دل خســــــــــــته♥

 

خدایا

جای سوره ای به نام عشق در قرآنت خالیست

که اینگونه آغاز شود:
...
قسم به روزی که قلبت را می شکنند

و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت19:14---6 آذر 1390
از برای تنهایی هایم ترانه نیست

فریاد منم،آسمان بی کرانه نیست

از هر ره بروی روزی به سر آید

میمیرم و بعد من عاشقانه ای نیست

................

سلام

اشعارتون بی نهایت قشنگه.سبکتونو دوست دارم.

مخصوصا این شعر زیبایی که دارید.سوره ی عشق..


پاسخ:متشکر;)


m4h54
ساعت11:48---4 آذر 1390
عـــــــــزیزم

محمد
ساعت23:13---21 مهر 1390
سلام من لینکت کردم اگه خواستی منم لینک کن ممنون از راهنمایی هات
پاسخ:چاکر آقا


Aloneboy
ساعت11:29---21 مهر 1390
slm azizam

mmanoonam ke oomadi

ba nazaraye shoma nemitoonam narahat basham

kheyli khosh halam mikoni

2ta postetam ke nadide boodaamo khoondam kheyli kheyli ghashangan

bazam dele maro shad kon.

bay پاسخ:لطف داری مستر عزیز.....از خوشحال بودنت خوشحال شدم


Daniel
ساعت1:49---21 مهر 1390
یه سری کلمات وقتی که کنار همدیگه قرار میگیرند،تبدیل به چیزی میشند که واقعا آدم رو تکون میده...



این جمله،از اون دسته از کلماته...



خیلی قشنگه...پاسخ:متشکر دانیال جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 مهر 1390برچسب:,ساعت 3:54 توسط mahdiyeh gh| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت