♥ دل خســــــــــــته♥

 

یادم آید، تو به من گفتی:

- ” از این عشق حذر كن!

لحظهای چند بر این آب نظر كن،

آب، آیینه عشق گذران است،

تو كه امروز نگاهت به نگاهی نگران است،

باش فردا، كه دلت با دگران است!

تا فراموش كنی، چندی از این شهر سفر كن!

 

با تو گفتم:” حذر از عشق!؟ - ندانم

سفر از پیش تو؟ هرگز نتوانم،

نتوانم!

 

روز اول، كه دل من به تمنای تو پر زد،

چون كبوتر، لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدی، من نه رمیدم، نه گسستم ...“

 

باز گفتم كه : ” تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو درافتم همه جا گشتم و گشتم

حذر از عشق ندانم، نتوانم! “

 

اشكی از شاخه فرو ریخت

مرغ شب، ناله تلخی زد و بگریخت ...

 

اشك در چشم تو لرزید،

ماه بر عشق تو خندید!

 

یادم آید كه : دگر از تو جوابی نشنیدم

پای در دامن اندوه كشیدم.

نگسستم، نرمیدم.

 

رفت در ظلمت غم، آن شب و شبهای دگر هم،

نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم،

نه كنی دیگر از آن كوچه گذر هم ...

 

بی تو، اما، به چه حالی من از آن كوچه گذشتم!!!!


نظرات شما عزیزان:

farshid
ساعت14:09---27 مهر 1390
salam be shoma dooste aziz

webloge nazi dari makhsusan in shere fereydun mano bord be khatere ha mer30 be khateresh be manam sar bezan age mayeli be tabadolim
پاسخ:نظر لطفته....چشم سر فرصت حتما


daniel
ساعت16:01---15 مهر 1390
سلام دوست عزیز



خیلی خیلی ممنونم،واقعا منو شرمنده کردیدپاسخ:خواهش مستر...


alone boy
ساعت11:20---15 مهر 1390
slm mamnoon ke behem sar zadi


weblage ghashangi dari


age khasti linkam kon bad bia hkodet khodeto link kon


damet garm


bayپاسخ:خواهش ...چشم میام خودم خودمو لینک می کنم :D


SRR
ساعت19:32---12 مهر 1390
سلام خوبی وبلاگ خوبی داری دوست داشتی به منم سر بزنپاسخ:مرسی خوبی از خودت چشم حتما میام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,ساعت 18:33 توسط mahdiyeh gh| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت