♥ دل خســــــــــــته♥


پنج شنبه ی زمستونی ، نوشته منو رو از پشت شیشه ی مانیتور می خوانید ...

مانیتوری که الان ، خیلیا پشتش " قوز " کردند !


مانیتوری که الان ، خیلیا با کله اومدن رو شیشه !
 

 مانیتوری که الان ، خیلیا پشتش بغض دارن !

 مانیتوری که الان ، خیلیا دستشون زیر چونشونه !

در ضمن،پشت همین مانیتور هم خیلیا دلشون گرفته .....!

« مهم ترین چیز که یادم رفت بگم 

و پشت همین مانیتور خیلی ها عاشق شدن... »

پی نوشت: این دوخط آخرو به پیشنهاد دوست خوبم اضافه کردم:)



نظرات شما عزیزان:

علی سیاه پوش
ساعت2:53---8 اسفند 1390
خیلی زیبا بود لذت بردم

باران
ساعت16:03---7 اسفند 1390
وب قشنگی داری به منم سر بزن خوشحال میشمپاسخ:ممنونم،چشم ;)

ღ یه دنیا دلم گرفته ღ
ساعت16:24---2 اسفند 1390
دلم لک میزنه واست زمانیکه ازم دوری /

ولی تو خاطرم هستی دیگه اینجاش رو مجبوری/

اگه حرف حرفه من باشه هنوزم مردو مغرورم/

ولی میرم تو خوش باشی منم اینجاش رو مجبورم /
پاسخ:مرسی دوستم :): ایکس


anirali
ساعت12:33---28 بهمن 1390
شوخی کردم

منظورم این نبودا پاسخ: بله بله :-))


anirali
ساعت12:33---28 بهمن 1390
میخواستم بگم من لب تاپ دارما پاسخ: =))

amirali
ساعت11:57---28 بهمن 1390
سلام

وب قشنگی داری

در مورد پست بالایتون ، همه رو گفتی به جز یه مدل ؟

شاید یکی لب تاپ داشته باشه و دراز کشیده باشه !!!! پاسخ: اینم حرفیه:-))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:59 توسط mahdiyeh gh| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت