♥ دل خســــــــــــته♥

 

حالم از ایستگاهِ بی آر تی

حالم از پمپ بنزین ِ کارتی

حالم از اقتصاد و بی پولی

  پرسه با آدمــــــای معمولی

حالم از شعرهای بی مصرف

حالم از ایستادن ِ ته ِ صف

حالم از بوی گندِ سیگار و 

بستن ِ سیم ِ چهار ِ گیتار و

حالم از فال گیر و معتاد و

دوُر دوُر ِ سعادت آباد و

مرسدس بنز های ول گرد و

بعدِ مشروب، قرص ِ سر درد و

حالم از عشق های دوزاری

   حالم از ... های تکراری

حالم از زندگی به هم می خوره.......

 

 
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت11:24---3 بهمن 1390
جدا همینطوره که تو این پست نوشتی؟؟؟پاسخ: ;)

محسن
ساعت23:23---28 دی 1390
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...

[گل][گل]
پاسخ: خیلی قشنگ بود:)


farshid
ساعت2:02---26 دی 1390
مهدیه خانم ؟؟؟؟؟؟؟

چرا ؟ چرا؟ چرا ؟

اجازه بدهید به شما لقب منفی باف اعطا کنم .
پاسخ:فرشید جان اینا رو که خودم نمی گم یه چیزی هست به اسم کپی:-)) دیدم قشنگه گفتم بذارم :دی من و منفی بودن؟؟؟؟؟عمرا:-))


محسن
ساعت22:33---25 دی 1390
سلام.مرسسی ممنون که اومدی پیشم.پاسخ: خواهش :)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,ساعت 11:36 توسط mahdiyeh gh| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت